Tuesday, October 11, 2011

Kisah basi - Mengandung 8

-Kalau nak merungut perut berat laa, x larat laa, ha, ni aku upload balik gmbr Nadya Suleman yang mengandung kembar 8.....

-Aku sendiri tengok pun da gerun nak mengandung dlm jangka masa terdekat.... Masa pregnant letih, masa nak bersalin hmmmm (korang pikir sendiri), masa nak jaga dorang dr kecil smpi besar lagiklaa letih..... Anak sorang pun jerit mcm tarzan, ni kan plak 8 orang anak kecik....

Scary!!!!
Slim balik....(bley tau rahsia x?)

memerlukan dua stroller khas kembar 4 untuk taruk kembar 8 nie...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...